Orleta Radzyn - strona nieoficjalna

statystyki szczegółowe

TURNIEJE

10.09.2011 Turniej kibiców w Suwałkach

10 września odbył się turniej w Suwałkach. Korzystamy z zaproszenia i wybieramy się w 19 osób z dwoma flagami ,,SKINS RADZYŃ" i "WB". Na turnieju oprócz nas Granica Kętrzyn i gospodarze. Na turnieju panuje zajebista atmosfera ,duże ilości alko dały się we znaki w upalne popołudnie:) W turnieju odnosimy zwycięstwo. W połowie zawodów odbył się konkurs wyciskania który także wygrywamy. Po turnieju wszyscy udajemy się na mecz.  WIELKIE PODZIĘKOWANIA ZA ZAPROSZENIE I GOŚCINĘ.

10-11.09.2011 Turniej kibiców w Kobryniu

Na turniej organizowany przez Dynamo Brześć wybieramy się 5 osobową delegacją, Mamy ze sobą 1 flagę. Oprócz nas i ekipy Dynama jest także zaprzyjaźnione Dynamo Mińsk. Niestety w piłkę nam nie idzie i nie wychodzimy z grupy, turniej wygrywa drużyna z Dynama Mińsk. Po zmaganiach piłkarskich jedziemy do wynajętego lokalu ,imprezę kończymy w późnych godzinach nocnych. Następnego dnia chłopaki oprowadzają nas po mieście a po południu idziemy na mecz  Dynamo Brześć - Neman Grodno . Dynama w młynie 300-400 osób z dobrym melodyjnym dopingiem .po meczu wracamy do Radzynia. WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA CHŁOPAKÓW Z BRZEŚCIA ZA ZAJEBISTĄ GOŚCINĘ!!

28.05.2011Turniej Kibiców w Radzyniu Podlaskim

W sobotnie popołudnie odbył się Turniej ekipy sportowej Orląt Radzyń.Sprawami organizacyjnymi zajął się Międzyrzecki Bastion Orląt. Na turnieju stawiają się delegacjami sportowymi ,nasz układowicz z Suwałk(4osoby) oraz nasza zgoda z Brześcia(7osób). Gramy w piłkę plażową. Pierwsze miejsce zajmują fani Orląt z Radzynia ,drugie z Międzyrzeca(2),trzecie Dynamo Brześć , czwarte Wigry Suwałki ,piąte Międzyrzec(1).Po wyczerpujących rozgrywkach czas na relaks. Fani Orląt z Międzyrzeca zadbali o dobrą gościnę , przy grillu i dużej ilości napojów % integracja trwa do późnych godzin nocnych.

19.02.2011

W dniu18.02 2011  wyruszamy w sile 18 osób(w tym 1 Dynamo Brześć)do ŁEBY gdzie ma w dniu nastepnym odbyć się turniej kibiców organizowany przez fanów Pogoni Lębork.Po ponad 10 godzinnej podróży jesteśmy w Lęborku,czekamy aż przyjadą wszystkie zaproszone ekipy (Chrobry Głogów 17os,Odra Wodzisław16os,Łks Łomża 15 os)i w komplecie ruszamy na grób ŚP."ORZECHA" i stamtąd na halę w Łebie.W rozgrywkach piłkarskich remisujemy z CHrobrym 1-1 ale dwa nastepne mecze z drużynami Pogoni przegrywamy 0-1 i 1-2 i na tym kończymy zmagania piłkarskie.W przeciąganiu liny też przegrywamy pierwszą potyczkę, co eliminuje nas z dalszych zmagań.Po turnieju udajemy się na obiadek zorganizowany przez gospodarzy później wizyta na plaży pamiątkowe fotki i wszyscy udają sie do hotelu,gdzie relaksujemy się w saunie i na basenie.Od godziny 20 rozpoczyna się impreza gdzie nadal wszyscy korzystają z gościnności fanów z Lęborka (procentów było tyle ile dusza zapragnie:)Integracja trwa do samego rana.Po tym kilkagodzin snu i droga powrotna.

Wielkie dzięki dla fanów Pogoni Lębork za zaproszenie i super ugoszczenie.Pozdrawiają Fani Orląt Radzyń

22.01.2011Turniej kibiców w Radzyniu Podlaskim

Kilka miesięcy odpoczynku od rundy zaowocowało pomysłem zorganizowania przez nas kolejnego już turnieju kibiców. Odbył się on 22.01.2011  w niedaleko położonym od Radzynia miasteczku.Z naszego zaproszenia skorzystały takie ekipy jak :
-Dynamo Brześć 19 osób
-Dynamo Mińsk 22 osoby
-Wigry Suwałki 16 osób
-Falubaz Zielona Góra 14 osób
Każda ekipa wywiesiła po swojej fanie. Rozgrywki odbywały się każdy z każdym na zasadzie ligi.Wygrali chłopacy z Mińska przed nami i Wigrami.Na turnieju panowała wesoła atmosfera ,każda  ekipa głośno dopingowała swoich reprezentantów.Na koniec turnieju wszyscy robią sobie pamiątkowe foty i udają się do wynajętego lokalu. Rozmowy przy piwie trwają do późnych godzin nocnych , ostatni goście opuścili Radzyń w godzinach popołudniowych w niedzielę.

16.01.2010: Turniej kibiców w Białej Podlaskiej

W sobotę 16 stycznia odbył się turniej kibiców w Białej Podlaskiej. Skorzystaliśmy z zaproszenia i pojawiliśmy się na miejscu 44-osobowym składem. Oprócz nas przyjechały takie ekipy jak Wigry Suwałki (17 osób), Falubaz Zielona Góra (8 osób), GKS Bełchatów (23 osoby), Avia Świdnik (15 osób). Z powodu problemów z transportem nie przyjechali fani Pogoni Lębork.

» galeria z turnieju

4.07.2009: Turniej kibiców w Radzyniu Podlaskim

W dniu 4 lipca odbył się turniej kibiców w Radzyniu Podlaskim. Na nasze zaproszenie przyjechali: Falubaz Zielona Góra (11 osób), ze swoją flagą wizytówką (FhZG), Wigry Suwałki (16 osób) z flagami (Wigry i Skins), Pogoń  Lębork (18 osób) z flagami (Zatorze, Pogoń Lębork), Olimpia Grudziądz (10 osób) z flagą (ChzM), AZS Biała Podlaska (20 osób) z flagą. Nie przyjechali fani JKS Jarosław i w ich miejsce wystąpił nasz fc z Dębowej Kłody. Zabrakło również naszej zgody z Brześcia, nie dostali wiz na wyjazd.

20.02.2010: Turniej kibiców w Zielonej Górze

Na zaproszenie Falubazu na turniej w piątkowy późny wieczór wybrało się 17 kibiców Orląt. Ponad dziesięciogodzinna podróż i jesteśmy na miejscu. W grupie trafiliśmy na Flotę Świnoujście, FC Sulechów i FNF Młodzi. Po jednym wygranym meczu i 2 porażkach nie wyszliśmy z grupy.W czasie turnieju trwa integracja z innymi ekipami, był też konkurs przeciągania liny i konkurs o wiedzy kibicowskiej, który wygrał nasz reprezentant. Po turnieju wszyscy udali się na imprezę. Organizacja pierwsza klasa! Dziękujemy kibicom Falubazu za zaproszenie i super gościnę. Oprócz nas około 15 Floty i 70 Pogoni.

Zegar

Reklama

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Ostatnie spotkanie

Nie wprowadzono danych o ostatnich meczach.

Losowa galeria

Orlęta Radzyń - Stal Rzeszów (21.08.2016)